boika.cfg


1
Oy ver!
Tarih: 28 Ekim 2012 - 6.171 kez görüntülendi. - 22 Yorum var.

Gönderen: mustafa
mustafa_melih_kartal00@hotmail.com

Açıklama: %100 aim
gereksiz kod yok
deneyin görün dunyanın en ıyı 3.cfg sı dır
4 kb dır

İNDİR


Etiketler: ,
yorum yap, cshile yorum

“boika.cfg” başlıklı yazıda 22 yorum var.

  1. mustafa 28.Eki.2012/14:36 Yorum Bağlantısı

    cfg yi kullanan lar begendinizmi

  2. mustafa 28.Eki.2012/23:33 Yorum Bağlantısı

    arkadaşlar niye yorum yazmıyorsunuz

  3. |NoStyle| 29.Eki.2012/04:08 Yorum Bağlantısı

    Deniycem :) Eline saglık Kötü de olsa iyi de olsa emege saygı :)

  4. mahmutcan 29.Eki.2012/10:35 Yorum Bağlantısı

    ben cok beyndım kullandım tek bır sekme yok

    ama bı sure sonra mıc le konusamadım neden acaba

  5. Barkın 29.Eki.2012/13:24 Yorum Bağlantısı

    İçine Virüs total filan koyman lazımdı daha denemedim ama deniyeceğim

  6. mustafa 08.Kas.2012/14:14 Yorum Bağlantısı

    beyler ne yapıp accaz cfg yi

  7. Alican 18.Kas.2012/16:58 Yorum Bağlantısı

    Tebrikler kardeşim.

  8. mete 04.Ara.2012/21:35 Yorum Bağlantısı

    güzell yaa

  9. Mert 23.Ara.2012/12:50 Yorum Bağlantısı

    Kardeş sw ye girdim adamlara 296 kere hs atmısım 8 dk icindne süper bii cfg yapmısın helal olsun sana emegine saygı

  10. kinq 08.Oca.2013/15:31 Yorum Bağlantısı

    güzel ama bazı ayarlar yanlış olmuş

  11. mustafa 13.Oca.2013/16:13 Yorum Bağlantısı

    teşekkulrler beyler
    linki yenıleyem

  12. gorkem 13.Oca.2013/17:21 Yorum Bağlantısı

    YA İNMİO MUSTAFA NİE ?

  13. mustafa 13.Oca.2013/20:44 Yorum Bağlantısı

    linki yenıledım yakında yenı konu cıkar
    onay beklıyor konu lınk baska yaptım

  14. mustafa 13.Oca.2013/20:45 Yorum Bağlantısı

    boika.cfg yaz 3 gune kadar cıkar yenısı

  15. Skullking 03.Şub.2013/01:55 Yorum Bağlantısı

    Kardeş Suana Kadar Gördugüm En Iyi Cfg Budur Senin Sayende Rank Kasıom. Helal Olsun

  16. mert 03.Şub.2013/12:15 Yorum Bağlantısı

    link kırık yenilermsn

  17. mustafa 06.Şub.2013/14:19 Yorum Bağlantısı

    mert link yenileniyor konuyu görürsün figther x7.2 + boikacfg diye
    bide normal attım boika cfg yeni link diye

  18. durmuş 06.Şub.2013/19:11 Yorum Bağlantısı

    Dosya bulunamadı dıyor Bi Yadim edın nerden ındırcem ?

  19. mustafa 09.Şub.2013/15:57 Yorum Bağlantısı

    indiremeyenler mustafa_melih_kartal00@hotmail.com eklesin verem


Yorum Yazmak İstermisiniz?

Sitemizde yorumlar yönetici onaylıdır: hakaret, küfür, başkalarını küçük düşürücü tanımlamalar, siyasi ve dini konular hakkında yorum yapmak yasaktır.Tüm yorumların IP adresleri kayıt altında tutulur ve istenildiğinde gerekli mercilere gönderilir. Yapılan yorumlardan sitemiz değil yorum sahibi sorumludur, onaylıyorsanız "Gönder" butonuna basarak işlemi tamamlayın.